Hogyan készülj ... Hogyan készülj ... BIKRAM YOGA BUDA

Hogyan készülj a Bikram jógára

A Bikram jógát 38-40°C-os teremben végezzük, ami eleinte különös lehet. Kell egy kis idő, amíg hozzászoksz. Légy türelmes magaddal! Az orron keresztüli, egyenletes légzés nagy segítséget nyújthat már az első alkalommal is. Próbálj figyelni erre!

Kezdő bérletünk, amelyet 10 napon keresztül korlátlanul használhatsz, lehetőséget nyújt arra, hogy kipróbáld magad. Használd ki, és ha tudsz, gyere el minden nap. A Bikram jóga jótékony hatásai már az első 10 nap után is jelentkeznek!

Az órák felépítésük tekintetében egyformák, kezdőként is bármikor bekapcsolódhatsz. Minden órán ugyanazokat a gyakorlatokat végezzük, ezért mindegy, hogy melyik órát, vagy tanárt választod. Lehetőséged van lezuhanyozni, ha szükségét érzed, akár az órák előtt is.

Fontos

  • Ne egyél órakezdés előtt 3-4 órával
  • Fogyassz sok folyadékot (főleg vizet) a nap folyamán
  • Az óra pontosan kezdődik, érkezz legalább 20 perccel az órakezdés előtt
  • Ne használj parfümöt, erős illatú dezodort vagy olajat az óra előtt

Szükséged lesz

  • 1 nagy üveg szénsavmentes vízre
  • 2 db nagy törölközőre (egy a matracodra, és egy a zuhanyzáshoz)
  • jógaruhára
  • jógamatracra (az első alkalommal ingyenes, utána lehetőséged van bérelni, vagy elhozni a sajátodat)
  • papucsra

Milyen legyen a jógaruhád?

  • A legfontosabb, hogy könnyedén tudj mozogni benne, és hogy jól érezd magad.
  • A legalkalmasabb erre a rövidnadrág és a nőknek egy kis felső.
  • Kerüld a bő ruhákat, ha ezek átnedvesednek, akadályozzák a mozgást.

Az óra után

  • Gondoskodj a folyadékpótlásról!
  • Az izzadás miatt nagyon fontos a megfelelő folyadékbevitel. Ha esetleg szédülsz, vagy megfájdul a fejed, az a folyadékhiány jele lehet.
  • Az első alkalom lehet, hogy megterhelő. Teremts magadnak lehetőséget a zavartalan pihenésre
  • Gyere vissza másnap! Minél hamarabb hozzászokik a tested, annál hamarabb megtapasztalhatod a Bikram jóga jótékony hatásait.